utorok 24. januára 2017

Moje neprečítané knihy (Milan)

Ahojte. V mojich poličkách na knihy je stále dosť neprečítaných kníh. O viacerých viem že sa k nim už asi nikdy nedostanem. Dnes vám ale samozrejme neukážem všetky moje neprečítané knihy ale iba tie nad ktorými stále váham. Týmto by som vlastne aj chcel od vás nejaký ten názor na knihy ktoré tu budú, ak ste ich teda čítali, a či sa mi ich naozaj oplatí prečítať. Dám ich sem asi 8...


1. Metalurg - Túto knihu už mám doma vážne dlho a stále sa neviem dokopať k tomu aby som si ju prečítal. Kniha má krásnu obálku, zaujímavú anotáciu a hlavne to vnútro je krásne. Ale stále váham a neviem či ma to bude baviť.


2. Erebos - Túto knihu som si kúpil vlastne iba kvôli tomu že bola za asi 2 eura ale aj pre peknú obálku. Ako prečítal som si aj tak zbežne anotáciu ale stále váham. Má aj celkom dobré hodnotenie tak možno je fakt dobrá ale...


3. Pád anjelov - Ja sa knihám s anjelskou tématikou radšej vyhýbam ale táto vyzerala naozaj dobre. A ešte ju aj Mara z Knižného neba strašne vychvaľovala v jednom videu ak sa dobre pamätám a to bol vlastne aj dôvod prečo som si ju kúpil.


4. Čo sa stalo Mare Dyerovej? - Túto knihu som si kúpil na odporúčanie od Natalie. Ale potom ma zarazila jedna vec a to že táto séria nebude u nás dokončená. Teda nebude preložený tretí diel. A po tomto už akosi nemám chuť sa do toho nejak hrnúť. :D




5. Tulák - Túto knihu síce nemám až tak dlho doma ale stále váham či čítať alebo nie. Vyzerá skvelo ale mám obavy...


6. Experiment - Divergencia bola skvelá. Rezistencia priemerná. Experimentu sa vyhýbam už strašne dlho pretože mám strach že mi to ešte viac pokazí dojem z úžasnej divergencie. Čo myslíte vy? Mám to risknúť? :D




7. Ohnivá kázeň - Tak toto je kniha na ktorú som sa veľmi tešil. Ale príde mi že každá recenzia ktorú som na túto knihu čítal nebola moc pozitívna.









8. Zlatý kompas -  Túto knihu spolu aj s druhým dielom sa našiel v antikvariáte a ani som neváhal a kúpil som si ich. Ale bojím sa že to bude pre mňa niečo ako HP. Moc detské. :/




Tak toto by boli také knihy s ktorými naozaj stále váham či čítať alebo nie.
Budem fakt rád ak mi dáte do komentára vedieť či mám do niektorej z nich ísť. Dúfam že sa vám článok páčil a ak máte aj vy nejaké neprečítané knihy tak tiež kľudne napíšte do komentára a ak som čítal rád poradím. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára