streda 16. decembra 2015

SÚŤAŽ | Vyhodnotenie!

Ahojte :)
čakali sme čakali až sme sa dočkali. Síce o deň neskôr, ale dopracovali sme sa k vybraniu najlepšej odpovede. Rozhodovane bolo ťažké, toľko krásnych odpovedí. Odpovedali ste na otázku: "Aké boli vaše čitateľské začiatky? " a veľa z Vás sa pekne rozpísalo. Bolo naozaj náročné vybrať z 25 odpovedí, ktoré sme prijali, ale podarilo sa. Teraz sme radi, že jedného z Vás môžeme odmeniť pekným vianočným darčekom a to jednou z najlepších YA kníh tohto roka - Dám ti aj slnko.
My sme obaja knihou veľmi nadšení a sme radi, že môžeme spraviť radosť aj Vám. 
Samozrejme, táto súťaž by nebola možná bez vydavateľstva SLOVART, ktoré knihu do súťaže poskytlo a preto im veľmi pekne ďakujeme.
Ako sme už spomenuli, do súťaže sa zapojilo 25 ľudí, ale my sme mohli vybrať iba jedného.
No nebudeme zdržovať a rovno zverejníme výhercu a najlepšiu odpoveď. A teda vyhráva (Bubny prosím):

martinka.k********@gmail.com
Moje začiatky? Tak moje čitateľské začiatky boli spojené s Harry Potterom, práve ten ma priviedol ku knihám a práve vďaka nemu som toto čaro kníh objavila :) Sprvu som si ho nečítala sama, lebo som ešte čítať nevedela, no čítala mi ho mamka a neskôr keď som vedela čítať, tak som si o čítala aj sama. Už v prvom ročníku som mala preukaz v knižnici a chodila som tam, požičiavala som si väčšinou knihy s obrázkami, s množstvom obrázkov :D, lebo predsalen to čítanie mi v prvom ročníku robilo problém a ja som sa to ešte len učila. No nejako som tie knihy prečítala a vraciala sa pre nové. Začínala som rozprávkovými knihami a neskôr to bolo už fantasy, ktoré milujem dodnes. A keďže mi už teraz čítanie nerobí žiaden problém, dovolím si povedať, že mi ide perfektne :D, tak už čítam knihy jednu za druhou a vychutnávam si príbehy v nich :)
Za všetky odpovede ďakujeme :) a výherkyni gratulujem a kontaktujeme ju  e-mailom na ktorý musí odpovedať do 42 hodín, inak (bohužial)vyberieme niekoho iného.

Booklovers :)

3 komentáre:

  1. Som veľmi chudobná žena, ktorá nie vždy našla šťastie v hre v lotérii. Lotériu hrám od svojich 21 rokov a teraz mám 45 rokov, čo znamená, že lotériu hrám 24 rokov. Najväčšia čiastka, akú som v živote vyhral, bola 400 dolárov. Ale jedného dňa sa môj príbeh zmení na históriu potom, čo som na internete našiel meno tohto muža, ktorý je najlepší, pokiaľ ide o výhru v lotérii. Tento muž je veľmi silný lekár voodoo, ktorý dáva čísla, ktoré nikdy nemôžu zlyhať. Po všetkých rokoch práce a boja o víťazstvo v lotérii som nakoniec vyhral (27 miliónov dolárov), doktor Adeleke je meno aoba5019@gmail.com. alebo ho kontaktujte na jeho whatsApp čísle +27740386124 toto je jediný spôsob, ako vyhrať v lotérii a najlepšie. Ďakujem neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň, volám sa Mavis Marian Agure z USA. Chcem svetu povedať o veľkom a mocnom zosielateľovi kúziel menom Dr. UDAMA ADA. Môj manžel ma podvádzal a už sa nezaväzoval ku mne a našim deťom, keď som sa ho opýtala, v čom je problém, povedal mi, že sa do mňa nemiloval a chcel sa rozviesť, bola som taká zlomená, že som plakala veľa dní a nocí ale odišiel z domu bez toho, aby povedal, kam ide. Hľadal som niečo online, keď som uvidel článok o tom, ako skvelý a mocný Dr. UDAMA pomohol toľkým v podobnej situácii ako ja, jeho e-mailová adresa tam bola, tak som mu poslal e-mail, v ktorom som mu povedal o svojom probléme, povedal mi, že vráti sa ku mne do 24 hodín, ak urobím všetko, o čo ma žiada, čo som urobil, ako ma požiadal, v deň hniezdenia sa môj manžel na moje najväčšie prekvapenie vrátil domov a plakal a prosil ma, aby som odpustila a prijala môže vám tiež pomôcť kontaktovať ho ešte dnes; E-mail udamaada@yahoo.com Zavolajte / WhatsApp +18185329812

    OdpovedaťOdstrániť