štvrtok 5. novembra 2015

Random Book Talk #1 | Shadowhunters, R2R a nedočítaný Dracula?

Ahojte :)
Ja som veľmi, ale veľmi, ukecaný človek. A určite všetci poznáte tie momenty, keď sa potrebujete vyrozprávať. Ja mám takéto momenty dosť často, pravdu povediac. Všetky tie fangirling chvíľky, čítané knihy, posunuté termíny vydania kníh... Tak keď sa toto všetko nakopí, smrteľník sa jednoducho potrebuje vyjadriť a porozprávať niekomu svoje otravné pocity.
To je hlavný dôvod prečo som sa rozhodla napísať tento článok. Ak by tento článok mal úspech, určite ich bude viac. V takýchto článkoch by ste našli najnovšie informácie o knihách, moje trápne fangirl momenty a také somarinky :) Dúfam, že vás neunudím k smrti :D


 Začala by som tým, že sa vyjadrím k Trónu zo skla
Recenziu písal Mildo a nájdete ju TU!
Zo začiatku som na tom bola asi takto: "Čo na tom všetci vidia? Veď to nie je nič zaujímavé!" Postupne som ale čítala a čítala... a zrazu pufff a bola som  hotová. Vykľula sa z toho taká skvelá kniha. Najprv som zbožňovala Doriana... ale čo to trepem! Vždy som bola TEAM CHAOL! A vždy budem. Aj keď mi kamarátka (díky Megí!) nezabudla vyspoilerovať všetky ďalšie časti a všetko čo sa stane. Nikdy neodolám spoilerom...  potom to dobre ľutujem...
Najväčší fangirling nebol, keď Dorian pobozkal Celaenu, ale keď Chaol prišiel do jej izby a ona hodila tyčku. Ja viem... romantické...
Celeana sa zaradila medzi najlepšie ženské postavy a Sarah J. Maas má bonusové body! Dúfam, že nie som jediná, ktorá si všimla, že dievčatá v knihách nemajú ženské problémy (nazvime to takto, pre prípad, že by článok čítala aj nejaký chalani :D)? Vždy ma zaujímalo, ako môžu bojovať s démonmi, alebo zachraňovať svet aj keď majú ženské problémy!? Vás nie? A tu, v tejto knihe, bola jedna kapitola, kedy Celeana bola v zaujímavom stave. A ja som konečne zistila, že aj ženy v knihách musia niekedy zostať ležať v posteli...



R2R: IMMORTOWN 
Ak niekto nie ste ešte na goodreads tak šup šup, mali by ste zaregistrovať. Vážne, je to super stránka, kde môžete nájsť  rovnakých knihomolov, ako my (resp. vy) :) Tiež môžete mať prehľad o knihách a zapájať sa do R2R - na čom teraz ja ulietam.  Je to vlastne GR systém založený na tom, že autor ponúkne svoju knihu (príbeh alebo tak..) ľudom na prečítanie výmenou za pravdivú recenziu, aby zistil aké chyby robí a čo treba vylepšiť. Ja som naposledy zostala dosť zaujatá príbehom od Lily s názvom Immortown. Pôvodne, títo autori poskytujú iba pár kópií, ktoré sú určené len na recenzovanie, ale ja som týmto príbehom teraz taká posadnutá, že som vám nemohla odoprieť možnosť prečítať si ho. Preto už týždeň diskutujeme s Lily o tom, či môžem poskytnúť Immortown aj vám.
Hlavná postava je mladá herečka, ktorá sa po nehode ocitá v čudnom meste, kde sú všetci doslova divný! Snaží sa nájsť cestu preč... pokiaľ sa ju teda nepokúšajú zabiť. Všetci tí čudný ľudia a celé to miesto mi trošku pripomína Alicu v krajne zázrakov.
AK teda máte náladu na kratšie anglické fantasy story komentujte vaše maily a ja sa vám to pokúsim poslať asap :)

Anotácia: After an accident on the set, a young actress on the run finds herself in a strange town, where it is not unusual for buildings to go missing, people spend most of their lives in a bar, the locals are suicide- and murder-prone, and the paintings of a moody young man have a spooky tendency to come true. When she’s not busy trying to survive, the actress is looking for a way out and something long lost. They say that once in, one can never leave Immortown.

Bibliotéka
Myslím, že všetci poznáte jednu z akcií, ktoré si poriadny milovník kníh nemôže nechať ujsť. Tento rok, mi skoro táto príležitosť prekĺzla medzi prsty, ale ja som sa vynašla a predsa len sa tam zajtra dostanem. 
Ak sa mám  priznať, ja som aj tak trošku na toto zabudla. Dokonca, som si spomenula až vtedy, keď ma kamarátka zavolala. 
Napriek nepriazni osudu (alebo skôr rodičov) sa tam aj tak ocitnem. Očakávam veľa :D ale moja peňaženka sa bojí už teraz. Vytiahla som peniaze, požičala od rodičov, navštívila príbuzných, ušetrila vreckové a povyťahovala drobáčiky zo všetkých skrýší, len aby som ich zajtra otrieskala na knihy. 
Idete aj vy?

SHADOWHUNTERS

Dlho očakávaný seriál sa blíži! Už len niečo menej ako 7O dní do prvej epizódy seriálu na námety Mesta Kostí od Cassandry Clare. Nikto, NIKTO, z celého Slovenska sa na to neteší viac ako ja! Všetko som prekusla, či už to, akých hercov obsadili, ako to nazvali... hocičo prekusnem. Ale tie seak peeky?! Po veľmi zaujímavom a lákavom prome, na nás chvíľu dozadu vypustili speak peeky, ktoré tvoria prvých 8 minút prvej epizódy. Musím povedať, že vôbec nie som nadšená, toto vôbec nie je dobré. Vôbec to nie je ako kniha. Ani démoni nevyzerajú ako démoni! A čo do pekla robí Magnus v Pandemóniu?! Prosím povedzte mi niekto, že to je zlý vtip!
Tento seriál už nebude Jace, Jace, Jace... mám pocit, že to bude len a len Alec. Vo filme boli všetci sexi. V seriáli už ani nie. Bude asi moc blbé, keď najsexi bude Simon? :D
PROMO
SNEAK PEEK

CURRENTLY READING

Stále čítam a čítam The Bane Chronicles, ale tá kniha nemá konca! Nie že by som sa sťažovala... Magnus everywhere! Kniha je skvelá, zábavná a zaujímavá. Ale hlavne teda zábavná :D Takto som sa  dlho nenasmiala. Ale to je  celá Cassandra...

Cez víkend som zostala riadne prekvapená, keď som na Halloween otvorila Draculu. Na prvých stranách som sa pýtala sama seba, či sa mi to vôbec chcem čítať. No tak na 5O-tej strane som sa do toho zažrala ani sama neviem ako. Najhoršie to ale bolo večer. Keď zostala tma a ticho. Tiene sa odrážali po stenách a trubky šramotali... :D Bola som z toho tak na mozog, že som to radšej ani nedočítala.

Ach, je to super pocit, konečne sa vykecať :) Mám nápad! Pokojne sa vykecajte aj vy v komentároch, rada si prečítam vaše nedávne zážitky a fangirling momenty :)


-  NATALIE






5 komentárov:

  1. Draculu jsem četla hodněkrát a patří mezi moje oblíbené, ale naopak ve tmě a samotné se mě čte nejlíp, to chce tu správnou atmosféru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Shadowhunters se hrozně těším! :D Zrovna čtu třetí díl a hrozně se mi líbí .. Doufám, že seriál nebude stejně hroznej jako kniha....
    Zrovna teď jsem vydávala taky takový vykecávací článek i když v trochu jiném smyslu než máš ty :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ježiš náhodou jsem se dostala k tobě na blog a uvědomila jsem si že jsem napsala úplnou blbost. Doufám, že seriál nebude stejně hroznej jako film, kniha je super!! :D

      Odstrániť
    2. Aj som nad tým rozmýšlala, ale doplo mi, že si sa asi pomýlila :) Ja by som ten seriál pozerala už len pre to aby som vedela, čo všetko poakzili :D

      Odstrániť