nedeľa 22. novembra 2015

Mildova mesačná chvastačka ~ September, Október, November



Ahojte!! Konečne som tu s novým článkom a rovno s mesačnou chvastačkou. Už dlhšie odo mňa nebol žiadny článok a ani recenzia. Je to z toho dôvodu že teraz sa mi nakopilo veľa kníh a pravdu povediac nestíham. Mám rozčítané tri knihy a dve knihy sú recenzné výtlačky ktoré uvidíte aj v tomto článku. Neboli samostatné chvastačky za jeden mesiac pretože by sa to neoplatilo. Za september a október som mal iba 6 kníh a to za každý mesiac tri. Nechcel som písať taký krátky článok a tak ho píšem až teraz v novembri pretože sa už tých kníh nakopilo viac. Za tieto tri mesiace som zhromaždil 12 kníh. Tak ideme nato.


                                              September

Za september tu má iba tri knihy. Prvou knihou ktorú som si v tomto mesiaci kúpil bola kniha Trón zo skla. Myslím si že o tejto knihe nemusím nikomu nič hovoriť pretože ju všetci poznajú a skoro všetci ju už čítali. Táto kniha bola už dlho očakávaná keď mala byť preložená a ja som sa na nu veľmi tešil. Recenziu na knihu môžete nájsť TU. Druhou knihou ktorú som si kúpil bola kniha Kódex tieňolovcov. Túto knihu som si kúpil hlavne kvôli tomu aby som sa dozvedel niečo nové čo tieňolovcoch  a je to celkom užitočná vec. Obálka sa mi síce nepáči ale ako taká príručka je to v pohode. A poslednú knihu som si kúpil knihu Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín. Recenziu na knihu nájdete TU.







                                              Október


Za október tu mám znova len tri knihy. Tieto tri knihy zhrniem len krátko pretože z nich nemám až takú radosť ako z tých predošlých a ani som ich ešte nečítal. Teda jednu som sa pokúsil čítať. Prvou knihou je Harry Potter 1 - Kameň mudrcov. Túto knihu snáď všetci poznáte a všetci ju milujete. No ja zasa až tak nie. Kniha je už pre mňa moc decká. Prepáčte. Ďalšou knihou je kniha Čísla. Toto bola len taká spontánna kúpa lebo tá kniha stála len 3 eurá a tak som neváhal a kúpil si ju. A poslednou knihou je kniha Pod vražednou oblohou od Veronici Rossiovej. Na túto kniha sa aj celkom teším ale tiež patrí do tej skupiny že bola lacná a tak som si ju kúpil.









                                           November

Tento mesiac bol pre mňa z týchto troch asi najlepší. Možno tým že mi prišiel prvý recenzák od slovartu s ktorímy sme začali spolupracovať, alebo to bude tým že budem mať v tomto mesiaci meniny a už som nejaké tie darčeky aj dostal. Začnem darčekmi na moje meniny. Od rodičov som dostal dve knihy a jedna bola na moje želanie a druhá ako prekvapenie. Na moje želanie som dostal knihu Všetky skvelé miesta od Jennifer Nivenovej. Túto knihu som chcel hneď ako vyšla no nejako som sa k tomu nedostal. už sa na ňu veľmi teším. A na druhý deň ma rodičia prekvapili ešte jednou knihou ktorú som už dlhšie chcel a je to kniha Mesto kostí od Cassandri Clare. Myslím si že veľa z vás túto knihu pozná a miluje ju. Ja som sa ju raz aj pokúšal čítať no moc ma to nebavilo. Ale potom som si pozrel film a povedal som si že to si musím znova prečítať. Už sa teším keď si ju konečne prečítam. Recenziu na knihu nájdete TU.



Ďalej som si za tento mesiac kúpil aj ja nejaké tie knihy. Kúpil som si dve a mám z nich ohromnú radosť. Ako prvú som si kúpil knihu Kam zmizla Aljaška od Johna Greena. Túto knihu mi poradila Natalie že je to vraj najlepšie kniha od Greena. No uvidíme pretože ja si zatiaľ stojím za tým že Papierové mestá sú naj od neho. Recenziu na knihu nájdete TU. Pred pár dnami som zatúlal do kníhkupectva a narazil som tam na knihu Upírska akadémia od Richelle Mead. Už dávnejšie som videl film a strašne sa mi páčil a to som ani nevedel že je kniha. ten film som videl už asi milión krát a ja ho proste milujem. Tak dúfam že kniha bude lepšia. Recenziu od Natalie na túto knihu nájdete TU.







A posledné knihy za tento mesiac tu mám recenzné výtlačky. Mám z nich veľkú radosť. Prvým recenzákom za tento mesiac je kniha Mrazená škorica - Vôňa minulých životov od slovenskej autorky Ľubice Mišíkovej. Táto kniha ma moc nezaujala no aj tak ju prečítam pretože má fakt peknú obálku. Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem slovenskému spisovateľovi.
A ako posledný recenzák tu mám kniha Dám ti aj slnko od Jandy Nelson. Z tejto knihy mám asi za tieto tri mesiace najväčšiu radosť. Už ju aj čítam a strašne ma baví. Zatiaľ prekonala aj Johna Greena. Za poskytnutie recenzného výtlačku chcem poďakovať vydavateľstvu SLOVART. A tiež im chcem poďakovať aj za to že s nami začali spolupracovať. A taktiež venovali aj knihu do sútaže to ktorej sa môžete zapojiť. Tak držím palce.




Uff. Tak toto je moje knižné zhrnutie za tri mesiace. Možno ešte nejaká kniha pribudne ale myslím že nie. Dúfam že sa vám tento článok páčil a aj knihy. Ak ste nejakú z týchto kníh čítali tak napíšte ako sa vám páčila. 

Mildo

5 komentárov:

  1. Pěkné knihy :)
    Četla jsem jen Čísla a docela se mi líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trón zo Skla som čítala ako povinnú jazdu hneď, ako vyšla a vôbec to neľutujem. Pred vydaním Koruny z temnoty (tú by som mohla dostať na Vianoce, hihi) si určite urobím re-reading prvej časti lebo ma to bavilo neuveriteľným spôsobom. Už len to, že príbeh disponuje skvelým Chaolom Westfallom a Celaenou Sardothien je kapitola sama o sebe! Všetky skvelé miesta som čítala tiež, ale v angličtine a ešte v lete som na ňu písala recenziu. Ďalšia úžasná kniha a dostane na konci úplne nový nádych v momente, keď čitateľ zistí, že je to v podstate niečo ako skutočný príbeh. Dám ti aj Slnko ma zatiaľ veľmi nezaujalo takže som si ju nechcela ani kúpiť, ale zapojila som sa do súťaže takže... možno sa pošťastí a vyhrám ju u vás! :) Na Aljašku pozerám stále, stále, v každom kníhkupectve a som taký nanometer od kúpenia, keď ma v tom momente zaujme čosi iné. Začala som ju čítať v angličtine a nechytila ma, tak snáď sa k nej dostanem niekedy, ale len v slovenčine. Mesto kostí je môj dlhoročný sen! Škoda, že je tých kníh tak veľa a peňazí tak málo. :( Skvelá chvastačka, verím, že ťa knihy potešili a prajem pekné čítanie tých, ktoré si ešte nerozlúskal. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trón ze Skla jsem nečeknǎe četla v češtine. Jako byl fajn, ale. V některých čystech se Celaena chovala tak nesnesitelně ! :( jinak pěkně napsaná.
    Všechny malé zázraky mám delší dobu v mém WishListu, ale vždy dám šanci jiným knihám :)
    Moc pěkńy článek.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kódex a Trón mám doma aj ja, super knihy :-) Vampýrsku akadémiu som čítala, je to jedna z mojich obľúbených sérii :-)

    OdpovedaťOdstrániť