štvrtok 16. apríla 2015

Kiera Cass - Selekcia

O knihe: Pre tridsaťpäť dievčat je Selekcia životnou šancou. Príležitosť uniknúť svojmu osudu, vstúpiť do okázalého sveta rób a drahých šperkov. Žiť v paláci a bojovať o srdce úžasného princa Maxona. Pre Americu Singerovú je to však nočná mora. Musí opustiť svoju lásku a odísť z domova. Potom sa zoznámi s princom Maxonom. Postupne začne prehodnocovať všetky svoje dovtedajšie plány – a uvedomí si, že život, ktorý si vysnívala, bledne pri budúcnosti, na ktorú nikdy ani nepomyslela.


Nechcem byť kráľovná.
A nechcem byť ani Prvá.
Dokonca som sa o to nechcela ani len pokúsiť.


Môj názor: Takže na začiatok by som povedal že som od tejto knihy nečakal veľa lebo my prišla strašne dievčenská a moc som sa do toho nechcel pustiť. No kniha ma milo prekvapila a bol som rád že som si ju kúpil. Bola dobre a ľahko napísaná a príbeh my ubehol rýchlo. Knihu som zhltol za 3 dni a to som sa divil ale bolo to také milé a pohodové čítanie. Ameriku som si hneď zamiloval lebo to bola strašne sympatická a ,,rozkošná,, postava. Mala dobré názory a aj s tým že je dosť nespravodlivé ako žijú ľudia v 5-8 kastách. Aspena (Amerikin priateľ)som neznášal od začiatku a potom čo prišiel do paláca a ,,zvádzal,, my prišlo od neho dosť nevhodné kedže by ich zabili ak by ich našli. Proste my bol strašne nepríjemný. Maxon bol tiež super postava a hneď som vedel že sa s ním Amerika musí dať dokopy. Veľmi sa k sebe hodili. Táto kniha bola síce málo akčná no zato bola veľmi pútavá a no proste ÚŽASNÁ!! Boli tam len dve akčnejšie scény. Určite si budem musieť dokúpiť aj druhý diel Elita a už teraz viem že bude super! Dúfam že sa vám nová recenzia páčila. Mildo. 

Moje hodnotenie: 5/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára