nedeľa 7. mája 2017

Súťaž o knihu Niečo Viac od Patricka Nessa

Viem, že túto súťaž sme mali uzavrieť už pred nejakou tou chvíľou, ale tento článok píšem až teraz.
Súťaž vznikla na počesť toto, že sa v Martinuse konala beseda s Patrickom Nessom. Túto súťaž sme organizovali spolu s Maggie z Never Trust a Duck a knihu (podpísanú samotným Patrickom Nessom) venovalo vydavateľstvo Slovart a tým umožnilo získať podpis aj ľuďom, korí sa na besede zúčastniť nemohli. A za to veľmi pekne ďakujeme.
Naše články o besede si môžete prečítať (nájdete v nich aj dodatočné info k súťaži):
Môj článok
Maggin článok


Knihu vyhráva : emkas*******@gmail.com
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt congratulation gif

Jej odpoveď sme vybrali po dlhom zvažovaní :)
"Čítala som 7 minút po polnoci. Patrick mi dokázal, že naozaj je nesmierne talentovaný autor, ktorý tvorí príbehy, aby niečo svetu povedal. Táto publikácia síce nebola veľmi veselá a aj čierno-biele obrázky vytvárali skôr smutný dojem, ale páčilo sa mi, že aj napriek tomu, že kniha vyzerá ako kniha pre mladšie ročníky (formát, ilustrácie), v skutočnosti má čo povedať všetkým. Skrytá pointa a hlavná myšlienka pustila korene aj do môjho srdca a Patrick Ness si ma získal. Odvtedy mám v pláne prečítať si od neho niečo ďalšie (lenže doma mám asi 40 neprečítaných kníh a k tomu, ako úplne normálna, chodím do knižnice a požičiam si ďalších 8). Na My ostatní tu len tak žijeme som počula všelijaké ohlasy, ale aj napriek tomu ma oslovila. Ešte väčší záujem však mám o Niečo viac (už ju mám vo wishliste), keďže ma naozaj oslovil námet, netypická myšlienka a zvláštna zápletka. Iste k tomu ešte musím pripočítať, že to napísal Patrick Ness, čiže knižka v sebe bude skrývať oveľa viac. Niečo viac si chcem prečítať nielen z toho dôvodu, že si chcem plnými dúškami vychutnať autorov talentovaný štýl, ale aj preto, lebo očakával, že tento príbeh mi niečo dá a slová mi preniknú do duše."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára