nedeľa 29. mája 2016

10 skvelých momentov pre booklovera

Ahojte,
už dlhšie som rozmýšľala nad článkom, čo by nebol recenzia a keďže články typu 10 vecí čo... sú naozaj populárne, tak som vymyslela tento článok, Napadlo mi, že by nebolo zlé začať aj nejakú inú rubriku, ale tá je ešte rozpracovaná v mojej hlave a kým nedomyslím pár detailov tak to bude tajomstvo.
Späť k téme, dnes som sa rozhodla dať dokopy 10 vecí, ktoré potešia každého booklovera. Dúfam, že sa sami v tých situáciách nájdete.

1. Zľavy
Každý pozná ten moment, keď máte len 5 eur a ste smutný, že si nemôžete nič kúpiť a zrazu zázrak! Zľava v kníhkupectve na zaujímavú knihu, na ktorú ste už dlho pokukovali. Nehovorte, že by vám nevyhŕkla slzička.

2. Skvelé darčeky
Ak sa vám pošťastí, na narodeniny dostanete od ľudí, ktorý niesu ochotný vám dať peniaze, nejakú knihu, ktorá stojí za to. Ak nie, tak dostanete hodinky alebo niečo nepotrebné...

 

3. Iní bookloveri
Nájdenie svojej spriaznenej duše je na nezaplatenie. Ak nájdete niekoho, kto s vami bude celé dni fangirlingovať nad vašim obľúbeným párom tak potom ste pre seba stvorení.   


4. Rýchly preklad
Ak nie ste taký dobrý v čítaní po anglicky, tak rýchlo prekladajúce vydavateľstvá sú veľkým darom. Niekedy sa stáva, že knihu prekladajú rok - alebo aj neprekladajú. Preto, ak ste tí šťastní, tak celú vašu obľúbenú sériu preložia do jedného roka. Len málo čo je lepšie ako to, keď môžete čítať bez prestávky. 

5. Antikvariáty
Čistá radosť je, keď v antikvariáte za super cenu nájdete knihu, ktorá by vás normálne vyšla o desať eur viac. To znamená, že si môžete kúpiť knihu navyše!


6. Ak niekto poslúchne tvoje odporúčanie
No nie je skvelé keď niekomu môžete ukázať cestu a nasmerovať ho k tým dobrým knihám. A jemu sa zapáčia a konečne číta niečo normálne a nie len pozerá na telku?  Necítite sa ako by ste práve zachránili jeden život?


7.  Vraj vypredané
Pozriete na internete v jednom kníhkupectve - VYPREDANÉ, v druhom - VYPREDANÉ, v treťom - VYPREDANÉ... kniha, ktoré hľadáte nie je nikde k nájdeniu ale vy ju nájdete zašitú niekde v kníhkupectve! Pocit víťazstva nad zlým osudom je nepopierateľný. 



8. Záložky 
Tento bod je inšpirovaný BookDepository, pretože ak odtiaľ objednávate knihy viete, že vám k objednávke pribalia aj ich krásne záložky. Je to ako balíček dva v jednom a záložky vždy potešia. 


9.  Výmena kníh
Skvelé je, keď si s niekým môžete vymeniť knihy. Najlepšie ale tak, že vymieňate knihu, ktorá je podľa vás hrozná za knihu skvelú, čo je veľmi ekonomicky výhodné (hlavne pre vás).


10. Ak vypadne káblovka...
Ak vypadne káblovka, internet alebo hocičo napájajúce elektrospotrebiče ako napríklad TV je dosť možné, že si to ani nevšimnete. Iní začnú panikáriť, ale vy si stále môžete užívať svoj čas s knihou.



Dúfam, že sa viete s článkom stotožniť, lebo ja určite. :) Tiež dúfam, že sa vám článok páči. 
Aké sú ešte skvelé momenty pre vás?
A akú knihu práve čítate? (nech sa môžem inšpirovať)

10 komentárov:

  1. Mňa poteší každý jeden z týchto bodov.Ale úprimne výpredaje sú asi top :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa stotožňuješ :) dobré výpredaje vždy potešia každého... len keby boli častejšie.

      Odstrániť
  2. Pekný článok :)
    Práve dnes ráno som dočítala knihu Létala jsem za sluncem, idem sa pustiť do knihy, ktorá je niečo ako biografia o Adel a ešte mám ďalšie 3 knihy, ktoré chcem prečítať potom :D
    https://ankalooksword.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada, že sa ti článok páčil a tiež ďakujem za typ... Al´dele je naozaj skvelá :)

      Odstrániť
  3. Zľavy sú moja smrť :D Vážne v živote sa mi nestalo, aby som odišla bez nejakej knihy, ktorá bola v akcii :D Horšie to je keď tých kníh je viac a potom sa ocitnem rýchlo a ľahko na mizine :D Maximáln mi zostanú oči pre plač :D Nájdenie spriaznenej duše je ako keď nájdeš dlho strateného súrodenca :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne! keďže môj brat je v tomto smere nepoužiteľný, potrebujem svoje spriaznené duše :D a život študenta je krutý, ale zakiaľ máš knihy všetko je ok :)

      Odstrániť
  4. Ha, výstižné momenty aj fakty si vybrala.:) Najviac to keď si niekto prečíta tebou odporúčanú knihu a páči sa mu... Alebo keď môžeš s niekým fangirliť (ideálne bez slov - taký ten šialený pohľad a ukazovanie prstom :D :D). Akurát k poslednému dodávam - telka nevadí, horšie je to s elektrinou večer. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jej, to je tak super :D Poznám každý jeden moment moc dobře a je to skvělý moment! :D

    Jinak v tuto chvíli dočítám Rudou Královnmu :3

    http://live-life-with-nikol.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť