štvrtok 18. februára 2016

Knižné plány | Čo nás čaká v tomto roku?

Viete aké budú tento rok vydané knihy?  Ak nie tak o tomto bude dnešný článok. Na tento článok som sa pripravoval veľmi dlho ale aj som sa tešil kedy ho napíšem. Ja osobne takéto články milujem a preto som sa rozhodol pre vás niečo takéto spraviť.

Tento článok sa bude týkať hlavne kníh z vydavateľstva SLOVART.
Kedže by bolo zbytočné hovoriť o knihách ktoré vyšli v januári tak sa vrhneme rovno na február. Budú tu aj knihy ktoré už vyšli takže aspoň niečo. :D 

FEBRUÁR
SLOVART
- Garth Nix - Lirael
Prečo čítať túto knihu? No preto lebo jednotka Sabriel bola dokonalá a všetci milovníci fantasy by si nemali nechať ujsť túto sériu. Lirael je volné pokračovanie Sabriel a ja sa už na ňu veľmi teším. -Už vyšla

- Derek Landy - Žezlo prastarých 1 - Detektív kostlivec
Vraj by to mala byť jedna z najvtipnejších kníh ever. Podľa mňa aj bude pretože to vyzerá neskutočne dobre a už sa teším kedy sa mi kniha dostane do rúk. Krásna obálka! -Vyšla pred pár dnami

MAREC
- Stephen Chbosky - Charlieho malé tajomstvá (dotlač s novou obálkou)
Kedže som nezachytil ten ošiaľ keď kniha vyšla prvý krát tak sa teším teraz pretože to vyzerá super. A tá nová obálka je úžasná. Vychádza 30.3.2016

- Benjamin Alire Sáenz - Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru
Mám o tejto knihe niečo hovoriť? Určite si ju prečítajte hneď ako bude vydaná. Vyzerá to peckovo a veľmi sa na to teším. (Teraz si uvedomujem že ja sa teším na všetky tie knihy :D ) -Vychádza 28.3.2016

APRÍL
Patrick Ness - My ostatní tu len tak žijeme  
,,Aké je to žiť vo svete, kde je každý druhý mesiac mimozemská invázia, zombie apocalypsa, upírska vojna... a vy musíte chodiť normálne do školy, lebo nepatríte medzi vyvolených??? ,, No nevyzerá to úžasne? Podla mňa áno. Nie je určený presný dátum vydania

Cassnadra Clare - Magnus Bane - Zápisky veľkobosoráka
Tešíte sa na túto knihu rovnako ako ja? Magnus je jedna z najlepších vedľajších postáv aká kedy existovala. Určite si túto knihu prečítam. Cassie je geniálna autorka. :) -Vychádza 30.4.2016


Toto by bolo na začiatok asi všetko. Budem neskôr písať asi aj pokračovanie ale už sa to neoplatí hlavne kvôli presnosti dátumov. Všade je to inak a dá dosť práce nájsť správny. Tešíte sa na nejakú z týchto kníh? Ja na všetky ale najviac na Patricka Nessa a jeho novú knihu.  

Mildo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára