sobota 11. júla 2015

Kiersten Whiteová - Raz a navždy

O knihe: Evina nadprirodzená minulosť sa neustále vracia a máta ju. Nová riaditeľka Medzinárodnej agentúry na kontrolovanie nadprirodzených bytostí ju chce nahovoriť na novú spoluprácu so strediskom. Temná kráľovná týra ľudí vo svojej jedovatej ríši. A nadprirodzení neustále tvrdia, že Evie je jediná bytosť, ktorá ich dokáže zachrániť pred ich záhadným, nebezpečným osudom.
Celému nadprirodzenému svetu beží čas. A osud toho sveta má v rukách výhradne Evie...



,,Zábavné, citlivé a dynamické zakončenie úžasnej série." 



Môj názor: Túto knihu som čítal veľmi dlho. Dôvod je že som to absolútne nechcel prečítať. Poznáte ten pocit keď čítate posledný diel z vašej obľúbenej série a bojíte sa ako to skončí? To presne zapríčinilo že som to čítal tak dlho. Ale kniha ma vôbec nesklamala. Bola asi najlepšia z celej série a to som myslel že prvý diel to neprekoná. Síce sa to trochu pomaly rozbiehalo ale nakoniec som sa ako fanúšik dočkal toho čo som chcel. Evie zasa nesklamala a jej vtipné hlášky vás sprevádzali celou knihou. Lend bol rovnaký a vôbec sa nezmenil. To sa my páčilo. Mne taký vyhovoval. Reth. Tak toho som si v tomto poslednom dieli strašne obľúbil. Toto bola prvá kniha ktorá ma dojala až k slzám. Prvý krát som sa rozreval pri knihe :D . Ale tá kniha stála zato. Bolo to proste úžasné zakončenie tejto megasuperúžasnej série :D  Ak ste ju ešte nečítali tak šup šup do toho je to super. To na konci bolo proste že chcem stále viac a viac. A otočím stranu a tam už že Poďakovanie. Ach :( . Dúfam že sa vám takáto kratšia recenzia páčila. Mildo :)