streda 22. februára 2017

Deadpool - Drákulova výzva (Brian Posehn, Gerry Dugan, Reilly Brown a Scott Koblish)

Anotácia:
První Deadpoolův komiks u nás – a hned jeho nejlepší a největší mise! Slavného užvaněného žoldáka si najal samotný Drákula, aby mu doručil tajemnou zásilku. To je startovním výstřelem k zběsilému závodu přes celý svět, ve kterém půjdou po Deadpoolovi všichni tvoři i netvoři – a stranou nezůstane ani samotná zásilka. V ohrožení bude nejen Deadpoolovo tělo... ale i jeho srdce!

Upíři! Minotauři! Honičky! Přestřelky! Tortilly! Prostě všechno, co od Deadpoola čekáte.







Už naozaj dlho som si chcel prečítať nejaký komiks. Vždy ma lákali ale nikdy som sa k tomu nedokopal. Ale asi tak pred týždňom som si povedal že už naozaj nejaký chcem. A myslím že som si vybral dobre.


Deadpoola som si vybral preto lebo je to veľmi vtipná postava. Je odvážny, drsný ale občas trochu retardovaný. :D Ale to vôbec nevadí pretože preto majú Deadpoola všetci tak moc radi. Najlepšie sú jeho hlášky ktorých tam bolo fakt dosť a skoro pri každej som sa schuti zasmial.
Shiklah bola vlastne Drákulova ,,snúbenica,, a poviem vám že bola neuveriteľne sexy a ju som si obľúbil viac ako Deadpoola a to je čo povedať teda. :D
V komikse sa nám objavil aj dosť známy Blade ktorého môžete poznať aj z filmovej trilógie ktorá nesie vlastne názov Blade. Bola to veľmi dobrá postava a bola v mojej obľúbenej kapitole z celého komiksu. (Trojka s Bladem) :D
Ďalej sa tu objavili aj ľudia z hydry z ktorých jeden bol aj Deadpoolov kamarát. Ten mi tam ale akosi nesedel a skôr mi prišiel otravný.
Nájdete tu naozaj veľa dobrých postáv a napríklad aj minotaura jazdiaceho na skútri. :D 




Kresby v komikse sú nádherné. Tie sa fakt podarili a celé to bolo také svieže a pestré. No proste dokonalé.


Bol to určite dobrý začiatok čo sa týka mňa a komiksov. Čítanie som si užíval do poslednej stránky a určite sa k nemu ešte niekedy vrátim.

Moje hodnotenie: 5/5



1 komentár: