štvrtok 22. decembra 2016

Filmová recenzia- Rogue One: A Star Wars Story

Dej filmu: Rogue One: A Star Wars Story je prvá zo série samostatných filmov Lucasfilmu. Rozpráva príbeh skupiny netradičných hrdinov, ktorí sa spoja, aby splnili zdanlivo nemožnú úlohu – ukradli plány Hviezdy smrti.
 Súvisiaci obrázok

Toto bolo tak stručne povedané o tomto novom filme zo sveta Star Wars. Dúfam že sa tu medzi vami nájde aspoň pár fanúšikov tejto série ako som ja. Lebo bolo by asi blbé písať článok len pre svoje potešenie čo nie? :D 
Keď bolo vyhlásené že Star Wars epizóda VIII bude až v decemberi 2017, bol som fakt naštvaný pretože som sa fakt tešil. Bola ,,nahradená,, filmom Rogue One. Povedal som si že aj tak to bude určite dobré a pôjdem nato. Ale keď prišiel prvý trailer na film tak som zostal taký... sklamaný? Skôr to bolo tak že nadšenie opadlo. Nakoniec som sa na film rozhodol ísť. Už nikdy nebudem pochybovať o niečom zo sveta Star Wars. Prečo? Pretože to bolo dokonalé! 


Súvisiaci obrázokK postavám vám poviem že ich bolo dosť. Doteraz si nepamätám všetky mená takže spomeniem len tých najhlavnejších a tých čo mi zostali v pamäti.  
Hlavná hrdinka tohoto filmu bola Jyn Erso. Neviem prečo ale myslel som si že to bude matka Rey z Star Wars VII. Nebola. Bola to škoda. Bolo by to fakt super. :D Jyn som si celkom obľúbil. Musím povedať že bola naozaj odvážna, silná a hlavne drsná! Aspoň mne tak prišla.  Mohla byť ale trochu taká viac ,,vtipná,, ako iné ženské hrdinky z SW. Ale tak ono malo svoje dôvody prečo bola taká aká bola, takže jej je všetko odpustené.       
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rogue one gifĎalej musím spomenúť moju obľúbenú postavu z tohoto filmu. K-2S0. Bol to taký super robot.Jeho som si obľúbil odkedy sa tam prvý krát objavil a bol naozaj super. Hlavne bol vtipný a to bolo na ňom to najlepšie. Bol drsný a asi o tom ani nevedel. Z boja odchádzal s štýlom. Doslova. :D 
Cassian. Tak s ním som už mal menšie problémy. Od začiatku mi bol strašne nesympatický a to sa s ním ťahalo takmer celý film. Pri konci sa to naozaj zlepšilo a dalo sa to s ním vydržať. 
Chirrut Imwe je jedna z ďalších postáv ktoré sa vo filme objavili. Jeho som obdivoval pretože bol slepý a bojoval lepšie ako väčšina vidiacich v tomto filme. :D A bol cool a to sa počíta. 

Myslím že to by k postavám aj stačilo. Bolo ich ešte niekoľko ale viac si ich mená už nepamätám a som moc lenivý nato aby som si ich našiel na nete. 


Súvisiaci obrázok
A teraz k deju.  
Film nás zavedie do deja pred epizódou IV. Znova byť v príbehu kde bola obávaná hviezda smrti bolo super a veľmi som si pri filme zaspomínal na staré diely. To bolo na filme to úžasné. Bolo to prepracované do najmenšieho detailu a ja sám som tam nenašiel ani jednu chybu. Aj keď som zo začiatku aj chybu chcel nájsť lebo som tomu filmu neveril. Ach. Ako strašne som sa mýlil. 
Ak ste náhodou film už videli a rovnako ho obdivujete ako ja, všimli ste si toho aká je hviezda smrti obrovská? Oproti lodiam Impéria je fakt mega obrovská. 
Tak aby som ten film len nevychvaľoval až do nebies tak spomeniem pomalší/nudnejší začiatok. Ono to nebolo zlé ale malo to taký pomalší rozbeh. Ale keby nebolo toho tak sa vlastne moc nedozvieme o Jyn takže tak.
Nechcem sa tu ž nejako moc rozpisovať tak vám poviem že ak ste fanúšikovia Star Wars a váhate či na film ísť alebo nie, tak určite smelo do toho. A ak ste ešte žiadne SW nevideli tak teraz cez Vianoce šup do toho. Stojí to zato. 
Jediné čo ma teraz štve že musím ďalší rok čakať na nový diel, príbeh zo sveta SW. Nech už je december 2017! :3
 
Moje hodnotenie:  5/5                Percentuálne hodnotenie: 99%

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára