nedeľa 22. marca 2015

Kiersten Whiteová - Zlodejka duší

Hrdinka románu má veľmi zvláštne povolanie: pracuje v Medzinárodnej agentúre pre kontrolu nadprirodzených bytostí. Bežne sa stretáva s upírmi a vlkodlakmi, jej najlepšia priateľka patrí medzi morské panny a nová láska je paranormál, ktorý na seba dokáže brať najrôznejšie podoby. Hoci jej trochu prekáža, že je ochudobnená o bežné radosti vrstovníkov, vedie pomerne spokojný život. To sa má však čoskoro zmeniť... Paranormálne bytosti začínajú z neznámeho dôvodu umierať a okolo Evie sa zrazu dejú zvláštne veci. Náhle sa na scéne objaví Zlodejka duší a Evie ide o život...

-Pustil prvý disk,potriasol hlavou a šupol sa ku mne na posteľ.,,Malá cena za to, že ťa môžem držať za ruku.,,Už mi nebola zima.

Môj názor: Kniha ma veľmi zaujala a bola veľmi ľahko čitateľná. Bola to taká oddychová kniha. Miestami vtipná a najme ,,Do píp,, hlavnej postavy ma vždy rozosmialo. Evie je sympatická postava ktorú si určite zamilujete aj jej naj kamošku Lish ktorá je morská panna. MAKNAB- Je to medzinárodná agentúra pre kontrolu nadprirodzených bytostí, podľa mňa úplne na prd. 

Ak sa vám naša druhá recenzia páčila budeme veľmi radi a odporúčam túto knihu. S pozdravom :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára