sobota, 1. apríla 2017

Druhé narodeniny!

Verili by ste tomu, že sú to už dva roky čo sme s Milanom založili tento blog. Och pripadám si stará len pre to, že to bolo tak dávno. To čo vzniklo len ako malý nápad a dalo si na čas aby sa stalo skutočnosťou sa nakoniec stalo týmto.
Samozrejme, že každý bloger má niekedy obdobie, že nemá čas a má toho príliš veľa v škole. My sme ich mali viac, ale to je už minulosťou. Za tento rok som prečítala naozaj veľa skvelých kníh a som naozaj rada, že som sa o väčšinu mohla podeliť s vami. Taktiež sme celkom rozbehli náš bookstagram (TU) aj keď to je skôr Milanova zásluha a tak isto aj naša fb stránka. Čo vám poviem, je to proste poklad a bez neho by som to určite až sem nedotiahla - neviem čo by som robila bez tohto môjho najlepšieho kamoša.  Ďakujeme vám a naozaj si vážime každé prečítanie, komentár a podporu. 
-Naty

Fúúúú. Dva roky. To sa vôbec nezdá že už je to tak dlho. Myslím že tie najdôležitejšie veci už Naty spomenula tak ja vám chcem tiež poďakovať, že ste tu s nami a snáď aj zostanete. A chcem aj spomenúť to, že som rád že sa so mnou Naty na toto dala! :* 
-Milan


Zobrazenia: 35 920 (18 091 za tento rok)
Nasledovníci: 91 (19 nových)
Komentáre: 654 
Príspevky: 175

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt happy birthday gif tumblr

6 komentárov:

  1. Všetko najlepšie a ešte veľa úspešných rokov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velká gratulace a hodně štěstí a rostoucí čísílka do dalších let :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vsechno nejlepsi :) ja nedavno slavila trojku a desne to leti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno nejlepší a doufám, že oslavíš i další roky :)

    OdpovedaťOdstrániť