nedeľa, 20. decembra 2015

Knižný Advent | Ktoré knihy, filmy si spájame s Vianocami?

Ahojte,
je ďalšia nedeľa, čo znamená, že sme tu znovu s Knižným Adventom, ktorý organizuje Adrián z blogu Universe of wonderfull books.
24. december sa nebezpečne blíži a v televízii to len srší reklamami na vianočné filmy. V kníhkupectvách vyložili na poličky najnovšie zimné knihy ale aj klasiky a všetky nás lákajú a navodzujú pocit, že Vianoce sú už naozaj za rohom.
Tento článok sme sa s Mildom rozhodli napísať spolu, aby ste nemuseli hľadať dva články a takto sa my dvaja aspoň skvele doplníme.
Každý rok môžete nájsť  neskutočné množstvo kníh a filmov, ale ktoré sa naozaj oplatia? Toto sú naše typy, bez ktorých si Vianoce nevieme ani predstaviť.

Natalie: Myslím, že tento rok neexistuje človek, ktorému by pri slove Vianoce nenapadla kniha Let It Snow. Ja osobne ju nemám a ani som nezačala čítať, ale určite sa k nej dostanem čo najskôr.
Mildo: Taktiež ma napadla kniha Nech sneží. Ja som ju chcel teraz cez Vianoce čítať no asi to nestihnem pretože mám teraz rozčítané tri knihy a štvrtú by som už asi nezvládol.


 
Natalie: Neviem prečo, ale vždy sa mi s Vianocami spájal Shrek, proste to tak bolo. Vždy ho dávajú cez Vianoce a ja tú rozprávku zbožňujem! (Vlastne aj teraz de na Markíze :) )
Mildo: Na Vianoce vždy pozerám film Polárny expres. (Natalie: Mne ten fim vždy prišiel taký creepy :D) Mne sa tá rozprávka/animák veľmi páči a vždy keď to ide v telke tak to pozerám. Ešte som to niky nevynechal. :) 

Natalie: Nikdy som nepozerala Sám doma :D A aj keď som ten film začala pozerať, nikdy som ho nedopozerala do konca. A ani ma to nikdy nelákalo (neukameňujte ma). Za to sú Vianoce jediným časom v roku, kedy nepohrdnem slovenskými rozprávkami ako Tri Oriešky pre Popolušku :) Ako tak teraz rozmýšľam, nikdy som nedopozerala ani Perindabu :D
Mildo: Na Vianoce ale pozerám aj také tradičné filmy ako napríklad Tri Oriešky pre Popolušku, Mrázik a nemôžem zabudnúť na filmy ako sú Shrek, Doba ľadová a samozrejme aj Sám doma. Vianoce bez týchto filmov nie sú pre mňa tie správne Vianoce. :) 

Natalie: Čo by boli vianoce bez najlepšej zimnej rozprávky a to FROZEN? Pre mňa je to už tretí rok vianočná topka :3

A aké sú Vaše obľúbené knihy /filmy? 
Veselé Vianoce želajú Booklovers.

6 komentárov:

  1. Ja napríklad okrem tej typickej klasiky, ako Tri oriešky pre Popolušku, veľmi rada pozerám všetky tie romantické, vianočne naladené filmy, ktoré chodia práve v tomto období napríklad na Dome, no ani za nič si teraz nespomeniem aspoň na jeden konkrétny. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa teraz napadlo "Sexi santa" :D to je super film

      Odstrániť
  2. Frozen je moc hezká pohádka! :) Na Tři oříšky pro Popelku se také o Vánocích nedíváme, jen fakt vyjimečně. :D
    Sněží sněží/let it snow, bych chtěla k Vánocům, a kdybych ji nedostala, tak i tak doufám, že si ji někdy přečtu.
    Mně se líbí vánoční komedie Love actually/láska nebeská, na tento film se díváme fakt skoro každé vánoce :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj my, teda ja, vždy otravujem aby sme si Lásku Nebeskú pozreli! Movie-soulmate

      Odstrániť
  3. super článok! S tým Polárným expresom musím súhlasiť,že je trošku creepy,ale na druhej strane je to veľmi pekný film aj keď miestami som ho nechápala :D a Vianoce bez filmu Sám doma,Frozen atď si neviem tiež predstaviť Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetci vždy zbožňujú Polárny expres, iba ja som sa ho vždy bála, ale to aj Mrázika :D

      Odstrániť