nedeľa 31. mája 2015

Richelle Mead - Tieňom Pobozkaná (Upírska Akadémia #3)

Oficiálna anotácia:
     Rose vie, že láska medzi strážcami je zakázaná. Jej najlepšia priateľka Lissa, posledná dragomírovská princezná, musí byť pre ňu vždy číslo jeden. Keď však ide o božského Dimitriho Belikova, pravidlá neplatia. Hoci to znamená klamať Lisse a ohroziť ich dlhoročné priateľstvo. 
    Odkedy Rose zabila prvého strigoja, niečo sa v nej zmenilo. Myseľ jej zahaľuje temnota a duchovia ju varujú pred nesmrteľnými nemŕtvymi. V bitke ako z najhorších nočných môr si Rose bude musieť vybrať medzi životom, láskou a dvoma ľuďmi, na ktorých jej záleží najviac.
Určite poznáte ten moment keď si kúpite knihu už len kvôli jej obalu. To bol môj prípad pri prvej časti Upírskej Akadémie od tejto grandióznej autorky Richelle Mead. Ale ani obsah nesklamal. Ja som si túto sériu úplne zamilovala a túto časť som zhltla za tri dni.










To máte tak - maturita pred sebou a stigoji a duchovia za tebou. Po trpkej zime prichádza jar a naša obľubená Rose Hathaway sa snaží spamätať, ale nejako sa jej to nedarí, stále máva nočné mory, vidí duchov (hlavne Masona, takže sa tešte - ešte ho tam bude dosť) a v jej vnútri sa stále zbiera viac a viac temnoty. Napriek všetkému oceňujem jej oddanosť a snahu stále sa starať o Lissu. Aj keď jej to nejde, lebo ako náhle je na blízku božský Dimitri, Rose sa rozklepe a je z nej šialene zamilovaná tínedžerka. Porušuje pravidlá a aj svoje zásady. Zápletky nikdy nie sú jednoduché a v tomto prípade sú ešte komplikovanejšie. Rose klame Lisse o jej vzťahu s Dimitrim - ktorý je narušený pološialeným použivatelom ducha, príťažlivým Adrianom.

Stále sú však hlavným bodom strigoji. Chcú sa Rose pomstiť za škandál, ktorý vyviedla pri záchrane svojich priateľov. Stále sa približuje bitka a Rose si bude musieť konečne vybrať. Dimitri alebo Lissa? A čo ak táto jej voľba znamená, že sa jedného z nich bude musieť úplne vzdať?

Jeden odstavec venujem môjmu novému obľúbencovi Adrianovi! Úplne si získal moje srdce. Ja som sa asi zamilovala... On bol proste mega vtipný a mega úžasný. Jeho poznámky dali knihe znovu ten šmrnc. A ešte aj vytvára napätie. Zamieša karty medzi Rose a Dimitrim (síce si je Rose istá svojimi citmi k Dimitrimu, ale je tam isté zaváhanie). Totálne po Rose ide ale tá to neberie vážne pretože Adriana predchádza jeho pokrivená povesť.

Rose-Dimitri vzťahu ani nepomáha, že sa obidvaja majú stať Lissinými strážcami. Nezáleží na tom ako moc sú zamilovaný. Taktiež sme sa dočkali viacerých romantických scén - YASS!
Taktiež Christian začína žiarliť. xD

Podľa mňa naj časť bola to ich cvičenie. Keď každému nováčikovi pridelili moroja aBTW: Rose nakopala Dimitriho! Rose nakopala Dimitriho!) No keď som si predstavila Rosin face keď jej nepridelili Lissu xD. Ale za to to vylepšilo jej vzťah s Christianom ako tak - a budú z nich dobrý killing buddies.
toho museli chrániť. (

V priebehu knihy sme moc akcie nedostali, ale koniec ma dorazil. Bol to presne ten typ konca keď máte pocit, že vás bude treba dať odviesť záchrankou. Nidy viac nechcem niečo také čítať! Chcelo sa mi plakať, kričať a vrieskať. Myslela som, že ma porazí.

Nemôžem dať inak ako 5/5 hviezdičiek!



SPOIL:  Som strašný človek, že vždy takto spoilerujem, ale ak nechcete tak to ďalej nepozerajte!