piatok 29. mája 2015

Marie Lu - Legenda

O knihe: June sa narodila v jednej z najbohatších štvrtí Republiky a vďaka svojmu nadaniu a disciplinovanosti sa pripravuje na kariéru v najvyšších vojenských kruhoch. Day, ktorý je jej rovesníkom, naopak pochádza z chudobnej časti sektora Lake a je najhľadanejším zločincom v krajine. Obaja pochádzajú z celkom odlišných svetov, a tak zdanlivo neexistuje žiaden dôvod, prečo by sa mali ich cesty niekedy pretnúť. No len dovtedy, kým nie je zavraždený Metias, brat June, a hlavným podozrivým sa stáva práve Day...


 



- Legenda - Kniha plná nepretržitej akcie, napätia, romantiky a neočakávaných zvratov či prekvapivých odhalení vás nenechá ani na chvíľu vydýchnuť. -





Môj názor: Ku knihe som sa dostal náhodou v obchode a poviem si že to vyzerá celkom dobre aj anotácia nieje zlá tak som si ju kúpil. Poviem vám že neľutujem pretože táto kniha ma pohltila celou svojou podstatou a akčnosťou ktorej nebolo málo. Kniha sa my čítala celkom ľahko a kniha my doslova nenechala ani na chvíľu vydýchnuť. Veľmi som si obľúbil hlavné postavy čiže June a Day. June my najprv trochu liezla na nervy no neskôr keď všetko pochopila tak už bola úplne super. Daya som mal rád od začiatku. Nemal som s ním žiaden problém. 



Marie Lu úžasne pretvorila Ameriku do jednej Republiky a to sa my na tom páčilo najviac. Kolónie a rebeli samozrejme nemohli chýbať a to bolo super. Aj názvy rozličných sektorov sa my tam páčili pretože to je podľa mňa prvý náznak distopie...


Musím povedať že táto kniha prekonala aj Divergenciu a myslím že toto je tá naj distopia vôbec. 

Knihu hodnotím určite plným počtom bodov čiže 5/5.   
-určite vám túto knihu odporúčam lebo to vás tak pochití že budete chcieť aj dalšie diely. Mildo :)