sobota 27. mája 2017

5x mini rezenzie

Nie vždy mám čas písať recenzie teraz cez školu, preto som sa rozhodol aspoň takto vám v skratke napísať čo som za poslednú dobu prečítal a ako sa mi knihy páčili. :)


Fantastické zvery a ich výskyt - J.K. Rowlingová

Toto je úžasná kniha. (scenár) Veľmi som si čítanie tejto knihy užil a určite si ju ešte niekedy rád prečítam. Bol to krásny návrat do sveta kúziel. Bolo to vtipné, magické a hlavne tam bol Niffler! On je asi najlepší z celého príbehu. :D

Hodnotenie: 5/5

Ako sa vám páči - William Shakespeare

Tak toto bolo sklamanie. Veľmi dlho som si chcel od slávneho Shakespeara niečo prečítať a buď sa mi jeho tvorba nepáči alebo som začal zlou knihou. Nudil som sa. Veľmi.

 Hodnotenie: 1/5

 


Som roztrieštená - Tahereh Mafi

Znova som si prečítal túto knihu pretože sa mi dávnejšie veľmi páčila. No musím povedať že predtým sa mi to zdalo lepšie. Ale tak to už bolo pred troma rokmi. Teraz sa mi to zdalo čisto priemerné ale bol som rád že som si túto knihu pripomenul. Mám doma aj dvojku tak som možno do nej pustím.

Hodnotenie: 3/5

Prvých 100 - Kass Morgan

Toto bude asi jediný prípad kedy poviem že seriál je lepší ako kniha. Naozaj. Seriál je geniálny. Nehovorím že táto kniha je zlá. Je skvelá. Ale na seriál to nemá. Ale som rád že som si knihu prečítal. :)

Hodnotenie: 4/5  




Batman - Ticho (Kniha prvá)

Tak toto bola jazda. Niečo dokonalé. Práve som si zamiloval DC. Doteraz som bol verný Marvelu ale už asi nie. Dokonalý komiks. Krásne kresby. Poison Ivy. Catwoman. Harley. Batman. Huntress. Dokonalé postavy. Milujem ich. :D

Hodnotenie 5/5






MILAN




 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára