štvrtok 2. apríla 2015

Lisa McMannová - V zajatí snov

V origináli: Wake

Temné sny prichádzajú! Sedemnásťročná Janie sa noc čo noc dostáva do cudzích snov, ktoré odhaľujú odvrátenú stránku ľudského života. Janie sa nemôže nikomu zdôveriť - neuverili by jej a mysleli by si, že sa zbláznila. A tak žije so svojou schopnosťou ako s prekliatím, ktoré nedokáže ovládať. Raz sa Janie prepadne do nočnej mory, z ktorej jej stuhne krv v žilách - prvý raz nezostáva v niečej zvrátenej duši len pozorovateľkou, ale stáva sa aj účastníčkou...

Môj názor: No. Musím povedať že som od tejto knihy čakal omnoho viac ale... dosť ma sklamala.Bolo to strašne nudné a nezaujímavé. Janie bola strašne uplakaná a mal som pocit že taká istá je aj Lisa McMann. Autorka do tejto knihy zahrnula iba to ako Janie prežíva v snoch druhých a mna to proste nebavilo a preto som tú knihu po strašne dlhých 150 nudných strán musel odložiť lebo by som asi umrel od nudy. Ja túto knihu odporúčam pre deti do 10 rokov lebo je to fakt len pre deti. A preto bude táto recenzia tak krátka lebo sa k tomu nedá iné povedať ako NUDA. S pozdravom Mildo. 

Moje hodnotenie: 2/5 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára