sobota 1. augusta 2015

Niečo nové... ?

Už dlhšie som rozmýšľal že aký článok by som napísal. Kedže teraz cez leto nemám moc náladu na čítanie tak pozerám seriáli a filmy. Preto ma napadlo že by som mohol napísať článok o nejakom seriáli a ako prvý ma napadol momentálne môj obľúbený seriál Teen wolf  ( Vlčie mláďa ) . Možno niektorý tento seriál poznáte a už pozeráte poslednú sériu, no ja som ešte len na konci 3. série :D . Nevadí ... :D 


O čom to vlastne je?  

Tento seriál nás zavedie do malého mestečka Beacon Hills. Tu žije obyčajný teenager Scott McCall a jeho kamarát Stiles Stilinsky a veľa ďalších stredoškolákov. Stiles raz prišiel za Scottom že jeho otec a ďalší policajti (Stilesov otec je šerif) hľadajú telo. Tak sa rozhodnú že pôjdu aj oni. Lenže Scott narazí v lese na tvora ktorý ho pohrizie/poškrábe a on sa za splnu zmení na vlkolaka. Na druhý deň príde do školy nové dievča ktoré ako Scott zistí ma za otca lovca Vlkolakov. Úžasné :D. Ale viac vám už nepoviem lebo nechcem prezradiť všetko o seriáli.  



Spočiatku som si na tento seriál nevedel zvyknúť hlavne kvôli graficky spracovaným vlkolakom a aj to že to vysiela MTV. Vlkolaci vyzerali niekedy až dosť smiešne ale potom som si nato zvykol a stal sa mojím obľúbeným seriálom. Od tohoto seriálu som začal milovať vlkolakov a vlkov (ktorý sú samozrejme omnoho reálnejší). Postupne sa v tomto seriáli začali objavovať aj iné stvorenia ktoré boli napadnuté vlkolakom ako napríklad banshee, canima , kitsune. Ale teraz som si spomenul že kitsune nebola napadnutá ale tá vznikla inak ale to vám neprezradím. Samozrejme nemôže v tomto seriáli chýbať aj nejaká tá lovestory. Určite tento seriál odporúčam všetkým priaznivcom vlkolakoch (pretože niesu taký ako napríklad v Twilighte kde som ich neznášal- kdo povedal že vlkolaci by mali vyzerať ako vlci? ) a určite si ho zamilujete. 



Napíšte my do komentáru či chcete na tomto blogu mať aj články o seriáloch a filmoch. Mňa osobne baví písať aj články na takúto tému. 



Mildo :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára