piatok 17. novembra 2017

Ako bojovať s obdobím, keď sa vám nechce čítať?

Ahojte, dnes som tu s veľmi kratučkým článkom. Určite všetci poznáte to obdobie, kedy sa vám nechce siahnuť po žiadnej knihe, či už vás žiadna neoslovila, alebo nemáte čas či náladu. Ja sama by som si pár z týchto svojich rád mala zobrať k srdcu. Doma sa mi kopia recenzáky a nové knihy a aktivita blogu upadá. Síce to nie je bohvieké ospravedlnenie, ale spojiť brigádu, sociálny život, školu (ktorá je momentálne náročná af) spolu s blogom nie je len tak. 


1. Guilty pleasure book
Siahnite po takej knihe, ktorú by ste sa bežne hanbili priznať, že vôbec čítate. Je to druh literatúry, ktorý aj keď viete, že je biedne napísaný a úplné klišé, aj tak vás vždy zaujme a knihu nemôžete položiť. Pre mňa sú to všetky romantické teenage blbosti. Je naozaj ťažké napísať dobrú YA romance a vždy keď si spomeniem, tak som siahla po tých najviac romantických klišé brakoch. Či už je to kniha, alebo fanfiction na wattpade.  Skúste čítať niečo, v čom máte istotu, že vás to bude baviť, lebo je to presne váš žáner. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt im guilty gif



2.  5 hviezdičiek
Skúste si vybrať knihu z vašeho to-read listu. Jednu, na ktorú ste sa už dlho tešili. Nezáleží na tom, že sa vám doma kopia knihy, ktoré ste zatiaľ nemali čas prečítať. Čítajte niečo, na čo sa naozaj tešíte.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the best gif

3. Zmena žánru
vyberte si iný žáner, či už knihu z knižnice, alebo si požičajte od mamy alebo kamarátov. Ak ste poslednú čítali fantasy, skúste siahnuť po biografii, alebo možno niečo historickom. Uvidíte, možno vás to milo prekvapí a objavíte nový smer, ktorým sa bude uberať vaše bookloversto. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt i need a changegif

4. Re-reading
Toto je hranie na istotu. Ak máte obľúbenú knihu, ku ktorej ste sa vždy chceli a plánovali vrátiť - teraz je ten čas! 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt and againgif

5. Nenechajte si do toho skákať
Nečítate knihy, ktoré vám núti niekto iný. (Viem, povinnému čítaniu sa nedá vyhnúť...) Čítajte to po čom túži vaše srdce, nie nejakého vašeho kamaráta. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt not listening gif

3 komentáre:

  1. Já nejak bojuju se čtením už asi dva roky 😀 ne dobře tak dlouho asi ne ale už je to těžší najít si volnou chvíli. Většinou mi pomůže rereading harrYho Pottera 💗

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ak potrebujete korenie váš vzťah s viac lásky a romantiky ho kontaktovať prostredníctvom e-mailovú adresu: aoba5019@gmail.com a volať alebo WhatsApp na + 27740386124. Jedným z najlepších rozhodnutí, ktoré som kedy robil bol kontaktovať Dr Adeleke, aby mi pomohol dostať môj milenec späť, bol som život naplnený šťastím potom, čo som kontaktoval Dr Adeleke, pretože on nie len priviesť môj milenec späť ku mne tiež urobil našu lásku k sebe viac unikátne a vynikajúce.

    OdpovedaťOdstrániť