štvrtok 8. decembra 2016

Knižný Advent | WISHILST

Tohtoročný Knižný advent prináša aj súťaž!V toto krásne štvrtkové popoludnie (Áno hanbíme sa, že sme lenivý a nepridali tento článok tak ako mal byť)  som tu s novým článkom. Zapojili sme sa (aj ja aj Milan) do knižného adventu na Adrianovom blogu, kde môžete nájsť aj odkazy na iných blogerov, ktorý sa zapojili, alebo sa po prípade ešte zapojiť vy sami. Zistíte tam aj to, aké články vás ešte čakajú, aby vám čas do Vianoc rýchlejšie ubehol.
Nikdy nie je dosť skoro začať dekorovať na vianoce a chystať si listy Ježiškovi. Pretože je toto hlavne knižný blog, tak samozrejme sa s vami podelíme hlavne o naše tajné knižné želania.
Aby som zase nepísala veľmi nudný začiatok, tak poďme rovno na tom ale ešte predtým, vám prajem aby ste si užili tieto decembrové týždne s rodinou a priateľmi, vychutnávali si vianočnú atmosféru do sýta a aby vás pod stromčekom čakalo všetko čo si želáte.



Snow Like Ashes

Snow like Ashes (Sara Raasch) - túto knihu mi veľmi vrelo odporúčala Megí (Never trust a duck). So všetkými tými Trónmi zo skla a  Iskrami v popole sa neviem dočkať kým si prečítam túto!

Cinder

Cinder (Marissa Meyer) - oh ani sama neviem koľko ľudí mi túto knihu, aj celú sériu už ospevovalo. Bolo ich určite veľmi veľa. Problém je ale v tom, že v češtine boli vypredané, tak mi nezostáva nič iné len objednať (alebo nakázať Ježiškovi objednať) cez internet. 

The Indigo Spell

The Indigo Spell (Richelle Mead) - už by som mala pokračovať. Zbožňujem celú túto sériu, ale vždy mi trvá neskutočne dlho kým si kúpim pokračovanie, ale potom knihu prečítam do dvoch dní. 

The Conspiracy of Us

The Conspiracy of us (Maggie Hall)  - a samozrejme by bola hanba nespomenúť knihu, po ktorej túžim už naozaj dlho. 

Harry Potter and the Chamber of Secrets

Harry Potter and the Chamber of Secrets (J. K. Rowling) - časy, kedy som si Harryho požičiavala z našej dedinskej knižnice sú už dávno preč a preto si ako správny potterhead myslím, že by som mala mať tieto knihy doma. Jednotku už mám a momentálne som ňou posadnutá. A tieto paperbacky, ktorých chrbty vytvoria obrázok Hogwarts. Och, čo je lepšie :))

MILAN


 Magnu Bane (Cassandra Clare). Túto knihu chcem asi odkedy už vyšla ale stále som sa k nej nedokopal. Síce ešte nemám prečítané posledné tri dieli z Nástrojov smrteľníkov ale strašne ma zaujíma Magnusova minulosť. :D

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kliatba titanov

 Percy Jackson - Kliatba Titanov (Rick Riordan). Pred pár dňami som si kúpil knihu Magnus Chase pretože ma naozaj zaujala. Aj som sa do nej hneď pustil. Ale po pár stranách som zistil že to trochu nadväzuje na predošlé dve série. A to ja mám prečítaného iba prvého Percyho. Dvojku už mám doma a momentálne ju čítam. Takže preto by som rád pod stromčekom uvítal aj túto knihu.


Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (Ransom Riggs) Stále sa držím toho že si chcem najprv prečítať knihu a až potom si pozrieť film. Ale keď ten film ma tak moc láka a mne je ľúto vyhodiť za túto knihu 16 eur keď ani neviem či sa mi bude páčiť. :(
Takže preto využijem na túto knihu Vianoce! :D 


 Od autora mám doma knihu My ostatný tu len tak žijeme ale ešte pred tou knihou by som si rád prečítal Sedem minút po polnoci.


Časodejovia - Kľúč k času (Natalja Ščerba) O tejto knihe skoro nič neviem ale anotácia vyzerá fakt dobre.

A čo si želáte vy?

1 komentár: